ريشخند.........اينجا همه چيز را ريشخند ميكنيم

ريشخند.........اينجا همه چيز را ريشخند ميكنيم
ميخواهيم راه جمالزاده ها و صابري ها را ادامه بدهيم با ريشخند كردن مسائل روز و داستانك هاي طنز به قلم اين حقير و به ياري شما 
قالب وبلاگ

يادتان باشد ديگر تا عيد به خانه ي كسي براي ميهماني قدم نگذاريد چون اگر برويد دو حالت دارد يا به رويتان ميخندند و پشت سر نفرين و فحش. اگر هم رودربايستي نداشته باشيد كه پيش خود ميگويند خدا يا شكرت كه امسال لازم نيست كارگر بگيريم و از شما بعنوان يك نيروي كار تازه نفس استفاده ميكنند.پس اصلا چه كاري است به مهماني برويد؟!اصلا مگر خودتان خانه تكاني نداريد؟
آخه ديگه خانه تكاني ها هم مدرن شده.خدا پدر و مادر قالي شويي و شركت هاي خدماتي را بيامرزد كه با دو تلفن ناقابل در عرض يك هفته خانه تان نو ميشود.حالا شانس بياوريد فرش را كه تحويل ميگيريد نبينيد نصفش نيست يا نصفش را ترميم كرده اند يا اصلا فرش خودتان نيست يا وسطش پر از آشغال است.يا شانس بياوريد كارگري كه ميگيريد از آن كارگرهايش نباشد كه بعد از تميزكاري يك دفعه ببينيد تلويزيون ال سي ديتان را هم در جيب چپش گذاشته شما نفهميده ايد.
حالا كه كلي چرك كف دست را در جيب اين و آن ريختيد نوبت خريد دو برابر ظرفيت مهمانها آجيل و شيريني و كلي خوراكي در شلوغي هاي پاساژ ها و چندشنبه بازار ها است.اگر بعد ها هنگام حساب و كتاب ديديد كه كه بيشتر از خريدتان پول كم شده تعجب نكنيد چون يا جيبتان را دزد زده يا صاحب يكي از مغازه ها خيلي ماهرانه شما را تيغ زده.

ديگر از خريد پوشاك شب عيد بگذريم.اما سفره ي هفت سين،اين رسم كهن را فراموش نكنيد چون خرج زيادي هم ندارد ميتوانيد با چيزي حدود دوهزار تومان يك سيني هفت سين           made in china تازه به همراه يك قرآن كوچك داخل سيني كه دست بر قضا آن هم محصول چيني هاي چند دينه است،خريداري نماييد.

مقداري هم از اسكناس هاي سبزتان براي عيدي دادن به كودكان كنار بگذاريد كه والدينشان توقع دارند.البته از آن سبز ها كه پنج تا صفر دارد.اينهم راهي دارد آن هم اينكه عيدي را بدهيد و همان شبش به خانه ي آن مهمان برويد تا آنها هم به فرزند شما عيدي بدهند (در اين مواقع فرزند بيشتر=زندگي بهتر) شما هم اگر جرات داشتيد ميتوانيد آن عيدي را از فرزندتان بگيريد (كه در اكثر مواقع امكان پذير نيست)
اين هم از مراحل داشتن يك رسم كهن و ديرينه و اجراي صحيح آن.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 12 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 11:54 ] [ محمدسعيد غلامي ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

اينجا همه چيز را ريشخند ميكنيم....راه جمالزاده ها و صابري ها را ادامه ميدهيم با طنز هايي كه در مقابل اين بزرگان شبه طنز است از مسائل روز و داستانك ها و شعرها به قلم اين حقير و ياري شما
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ريشخند.........اين جا همه چيز را ريشخند ميكنيم و آدرس rishkhand.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 27498
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1


امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه